Varför är era varor så billiga?
Det finns ett antal orsaker till det. Vi spenderar ingenting på marknadsföring, det finns inga skatter som ska betalas eftersom produkten kommer in i landet oregistrerad, företaget ligger i en utlandsbaserad zon och produktionskostnaderna är mycket lägre. Inget barnarbete används.

Säljer du märkesvaror eller generiska piller?
Du kan hitta både generiska och märkesvaror på vår webbsida. Alla generiska varor kommer att markeras som "generiska" i din inköpsvagn även om ett originalnamn används.

Vilka piller säljer ni?
Vänligen granska avsnittet produkter i din webbläsare, en fullständig lista över läkemedel finns där, vissa läkemedel betraktas som kontrollerade ämnen, lagen kräver att innan dessa läkemedel kan dispenseras att du gör genom en fysisk undersökning, betyder det att vi inte kan sälja dem online .

Vad står Generisk för?
Generisk betyder att man använder ett annat namn för samma komponenter. Innehållet i pillerna är absolut samma i vår generiska version och en märkesanalog.

Varför skiljer namnet på p-pillerna sig från det märkesvaror?
Titeln du ser tryckt på p-piller i den aktiva ingrediensen som används här. Innehållet i de generiska pillerna är helt samma som i de märkesvaror. Skillnaden är endast i namnet. Tillverkarna av generiska läkemedel kan inte använda varumärkena på sina läkemedel eftersom det skulle vara brott mot upphovsrätten när de välkända ingredienserna är helt lagliga.

Varför skiljer sig formen på p-pillerna från den märkesformade?
Formerna skiljer sig av exakt samma skäl som listas i frågan ovan. Formen på p-pillerna är tillverkarens immateriella rättigheter och att återge den kommer att betraktas som brott mot upphovsrätten.

Vilka skillnader finns det mellan Mjuka och Vanliga tabletter?
Skillnaden ligger i handlingshastigheten (Mjuka flikar verkar snabbare än de vanliga) och i absorptionszonen. Mjuka flikar upplöses under tungan som gör så att du kan ta alkohol eller äta feta måltider innan sexuellt samlag, med regelbundna flikar dricker inte helt rekommenderas.

Vilket paket används?
Pillerna finns i en eller flera blisterförpackningar som innehåller 10 piller vardera. Alla beställningar under 60 piller levereras i ett paket. Stora beställningar kan delas upp i två paket och levereras i två separata kuvert. Den andra delen av en stor beställning skickas in 3 dagar efter den första.

Kommer du att erbjuda andra varor i framtiden?
Om du behöver ett ämne som inte nämns på vår webbsida kan du informera oss om den produkt du är intresserad av och vi kommer att göra allt för att lägga till den i vår lista så snart som möjligt.

Vad händer när jag skickar in min beställning?
Din beställning skickas via vårt best?llningssystem till en licensierad läkare som kommer att granska uppgifterna du har skickat in och bekräfta eller avslå din begäran.

Vilka kreditkort accepterar du?
Vi accepterar Visa-, MasterCard-, AmEx-, Diners- och JCB-kort.

När debiteras mitt kreditkort?
Ditt kreditkort debiteras så snart din beställning behandlas och accepteras av vår faktureringsavsnitt.

Vad är din integritetspolicy?
Vi är helt dedikerade till din integritet och säkerhet. Se den aktuella sekretesspolicyn i avsnittet om villkor på vår beställningssida.
Du kan vara säker på att vårt beställningssystem på nätet använder sig av den senaste säkerhetskrypteringstekniken för att säkerställa att din kreditkortsinformation skickas säkert och med högsta skyddsnivå. Alla våra datorsystem genomgör regelbundna säkerhetskontroller för att säkerställa att vårt beställningssystem är korrekt skyddat.

Hur kan jag tillämpa kupongen?
Vi har ett kupongsystem som ger dig en möjlighet att få rabatt för ditt köp eller få några extra produkter gratis eller gratis leveransalternativ. Om du får ett brev med kupong på din e-post, använd det genom att klistra in i kassan. Du kan också få en kupong efter ditt första köp om det är lika eller större än 200 EUR. Får ytterligare information kontakta oss eller fråga din kundtjänstchef när han / hon kommer att kontakta dig efter kassan.

Vad är din avbokningspolicy?
Du kan avbryta din beställning innan beställningen har skickats eller godkänts av läkaren. Om beställningen redan har skickats eller godkänts kan vi inte avbryta din beställning. Se den aktuella avbokningsreglerna i avsnittet om villkor på vår beställningssida för mer information.

Har ni någon åldersbegränsning?
Tyvärr säljer vi inte varor till personer som är 18 år och yngre.

Hur skicker ni varor?
Vi kan erbjuda två leveransmetoder för de närvarande:
Spårbar budservice: paket som skickas av denna posttjänst kan spåras av spårningsnumret som levereras efter att beställningen har skickats. Se Spåra ditt paket för mer information.
Internationell oregistrerad luftpost

Skicker ni varor runt världen?
Ja, vi skicker varor runt världen nu.

Vad händer om min beställning försenas vid tullen?
Om din beställning försenas vid tullen informerar de dig om detta. De ber mottagaren att komma och ge dem tillåtelse att öppna paketet. Vid denna tidpunkt granskas det och ges till dig. Om du har problem med att få din beställning, meddela oss så försöker vi lösa problemet.

Vad ska jag göra om paketet är skadat när jag får det eller om det saknas?
I det här fallet ska du kontakta vårt stödlag och meddela problemet. Vi skickar antingen paketet eller återbetalar din betalning. Se vårt avsnitt om policy.